FOLLOWER !

Happy Newyear









huhh dalam beberapa jam lagi akan menjejaki dunia 2011 pula , huhh mesti beshh kn , entah apa yg besh pon xtahu laa , haha , yg penting segala memori manis dan pahit yg aku lalui pada tahun 2010 ini akan sentiasa dikenang sampai bilabila . Pelbagai onak ,duri , pahit , getir   yg aku sudah harungi pada tahun ini dan semua peristiwa itu telah mematangkan aku sebagai seseorang yg bernama manusia . Sebut jea psl bermulanya tahun baru msti korangg semua ada azam kan ?? Azam yang boleh membuat hidup korangg lebeh berguna daripada sebelum nih ? nak tahu apa azam aku ???Tidak perlulaa aku nk share azam aku pada tahun 2011 ini pd korangg sume , bialah hanya aku dan tuhan yg maha kuasa sahaja yang mengetahuinya dan yang paling penting adalah niat yang baik dam sentiasa ikhlas . Semoga tahun 2011 ini akan menjadi detik-detik yang boleh membahagiakan hidup korang semua n termasoklaa jugak hidup aku sekali . amin .  Selamat Tahun Baru <3


                                                  


                                                                                                    Affiq Arrahman :)

No comments:

Post a Comment