FOLLOWER !

3.1.2011


3.1.2011  tarikh keramat aku akan kembali ke alam persekolahan . !! yeahh da besar aku sekarang !! senior doe ! bangga yaw . ! haha , arh terpakse laa tinggalkan dunia aku yg sebelum nih . dari bdk pemalas kepada rajin , bdk yg suka lawan ckp ckgu kepada bdk alim sealim alimnya , semuanya akan berubah menjadi lebih baik pada tahun nih n da xde lagi laa rmbut yg ala2 korea tuu lagi ! waa sedehh gler doe . ! hishhh bab2 rambut nih sensitif sikit bg aku . frst day sekolah pon da kene carut rambut mcm mohawk laa , gantung bagai laa , kesahh pulak aku ? now da pendek mcm haram jadah sengal . siap kena tulis nama lagi dlm buku disiplin ? frst day da buat hal ? haha kaw mampu ?? klo tak diam jea . huhh . grr . hope ths year akn menjadi detik yg gembira kepada aku dan xakan aku lupakan . yela lagi 1 tahun jea sekolah then kaw nk terlingkup dalam jail pon org da xkesahh . ! haha pape pon . berharap giler aku akn berjaya dgn cemerlang dlm SPM yg akn aku hadapi pd tahun nih . yeah YAKIN BOLEHH !!! ;)))


AFIQ ARRAHMAN 

No comments:

Post a Comment