FOLLOWER !

hinakah dia ???

Tuesday , 11.01.2011
6.51 PM

Semalam aku lepak with my bestie Rara , Erina and Daniel Lee . Lepaklepak karaoke and shisha . huhh bapak beshh doe . aku da laa gian nk bershisha finally dimakbulkan jugaklaa , hee selamat cik danial lee baik hati nk belanja kitaorgg semua , thnx daniall , sayang kw doee <3 . haha but aku nk share sumthng yg berlaku pada hari tuu , hm mcm mana nk start eah ? HAHA masa tengah syok dok menyedut shisha nih . haha kepala pon da naik tingtong giler , aku ngn rara pergi laa toilet . then masa kat toilet tuu aku nampak laa seorang makcik nih . i dnt know laa nama makcik tuu sape but aku kesian giler tgk makcik tuu coz kena marah dgn guard sbb makcik tuu xde duet 20sen nk masok toilet . ! guard tuu dgn senang hati menghalau laa makcik tuu dari situ . bapak kesian doe , da laa makcik tuu naif , boleh pulak si guard tuu nk marah marah dia . adoi mana perasaan kaw jantan ?? makcik tuu kn kaum hawa , kaum yg lemah kaw xsedar lagi ?? buta kea apa ?? kn aku da carut nih . mmg bengang giler aku dgn guard yg boleh dipanggil bodoe laa jugak kn . hishh yang buat aku bengang lagi nih manusia sekeliling kt situ boleh jea lihat apa yg berlaku kt situ . aku tgk muka mkcik tuu pon da xsampai hati , nak nangis pon ada jugak  tgok makcik tuu , huhh teros aku selongkar poket aku then terkeluar duet RM5.00 , Mak aii terbanyak pulak duet nih but sokayy laa maybe duet nih bukan untuk aku but da ditakdirkan duet bernilai RM5.00 tuu untuk makcik tuu , aku teros laa kasi makcik tuu duet RM5.00 yg aku keluarkan tadi . then makcik tuu xcakap pape pon , tapi dgn senyuman yg diberi oleh makcik  tuu da cukup berharga bagi aku . mungkin itu tanda dia berterima kasih pada aku . haha yang paling beshh aku sempat jugak laa maki guard tuu " lain kali orang tua tuu hormat laa sikit , kalaulahh kaw yang kat tempat makcik tuu macam mana ??? hina tak kaw rasa ?? please laa weyhh kaw tuu guard jea , xpayah nk sombong sgt . ! " tetts padan muka kaw tros aku chaw dari situ . ! Si Rara boleh pulak gelak-gelakkan guard tuu , sure guard tuu malu giler , hahahaha yg pasti bukan aku saja-saja nk tulis hal nih dalam blog aku dan bukan nk menunjuk-nunjuk aku derma duet aku kt makcik tuu but aku nak sedarkan sesetengah perangai manusia yang xtahu hormat org tua . sejahat-jahat aku nih ada jugak perasaan hormat pada org tua , please laa manusia , ubah sikap anda . hormat orang yang lebih tua dari anda xkira laa dia tuu sehina mana sekalipun ! HAHA . okayy ??

ikhlas :

Affiq arrahman :)

1 comment: