FOLLOWER !

apakah itu C.I.N.T.A ?

aku xtahu kenapa perasaan macam nih kembali lagi . da lebih 3BULAN aku x mengalami perasaan ini . perasaan yang bagi aku amatlahh indah tetapi tersirat seribu kesakitkan dan kebahagian dalam perasaan ini , huhh nak diluah salah , tidak diluah pun salah . apa salah aku sampaikan perasaan yang tidak diduga ini muncul kembali dlm hidup aku ? KENAPA ?? dulu aku da serik kerna perasaan ini , ditipu , dibuang dgn begitu sahaja . kenapa perasaan ini muncul lagi ? adakah diri aku yang tidak pernah berasa SERIK ? mungkin tidak ! ataupun mungkin ini takdir  SELANJUTNYA yang tuhan berikan kepadaku untuk mengecapi KEBAHAGIAAN LAGI ? entahlaaa aku bingung memikirkan hal itu .

 PERASAAN CINTA TERHADAP DIRI DIA ! KENAPA DIA ?? KENAPA TIDAK ORANG LAIN ??? AKU XBOLEH NAK MENGHANCURKAN KEBAHAGIAAN ORANG LAIN DEMI KEBAHAGIAN DAN KEPENTINGAN DIRI AKU SAHAJA . AKU TAHU DIA SUDAH BERPUNYA , ! ! TAPI KENAPA PERASAAN INI HADIR ?? AKU SAKIT BILA MEMENDAM SEGALA HAL INI . !! AKU XSANGGUP NAK HANCURKAN KEBAHAGIAAN DIA , XSANGGUP ! DIA DAN DIA ADALAH SAHABAT AKU ! XMUNGKIN AKU SANGGUP MENGHANCURKAN HUBUNGAN YANG DORANG TELAH BINA !!

MENGHARAP ? kaw tahu tak ? perasaan ini yang paling aku benci , !! sangat menyakitkan , terlalu menyakitkan . teramat MENYAKITKANN ! lagi2 aku mula jatuh cinta pada seseorang yang sudah berpunya !! YA ALLAH !! APA LAGI UJIAN YANG KAW BERIKAN PADA HAMBAMU INI ??? 


aku hanya pasrah !! aku harus hilangkan perasaan ini secepat yang mungkin ! ADAKAH ITU JALAN PENYELESAIAN UNTUK SEMUA INI ??? "MUNGKIN" daripada aku terpaksa sakitkan hati insan yang lain ! even setiap saat aku merindui kaw , evryday aku jeles tgk kaw cmmnt2 dgn dia , tgk kaw BERCERITA ttg dia !! aku JELESS !! tapi !! aku yang salah dalam hal ini !! aku JATUH CNTA PADA DIRI KAW ! ITU YANG SALAH !! aku tahu kaw sayang dia , aku tahu kaw cintakan dia , aku turut bahagia melihat kebahagiaan korang walaupun terdetik perasaan CEMBURU itu dihati aku !! aku xnak diCOP sebagai PERAMPAS !! aku bukan jenis mcm tuu !! aku bukan mcm tuu , !! hmmm mungkin apa yg terjadi akan aku diamkan sahaja . ! xmungkin aku akan bagitahu kat kaw , xmungkin , biarlahh aku pendam PERASAAN INI SAMPAI BILA-BILA :(

XOXO !

1 comment:

  1. x salah klau kite rase jatuh cinte krn perasaan cinta ini adalah anugerah drpd ALLAH s.w.t. ia hadir krn ALLAH....perasaan cinta ini pergi pown kerana izin ALLAH...jadi dekatkn diri kepada Yang Maha Kuasa dan mohon kepadanye dgn bersungguh-sungguh agar perasaan tu berkurangan sedikit demi sedikit dan akhirnya hilang....tumpahkn rasa cinta kite kpd ALLAH , RASULNYA dan IBUBAPA...=)

    ReplyDelete