FOLLOWER !

berdiam lebih baik daripada berkata :) so xreti xreti lagi ?




" Lately AA banyak sangat diamkan diri jea ! WHY ? " okay fine ! aku mengaku memang aku banyak berdiam sekarang . even makan hati mcm mana pon , tetap diam dan terus berdiam . malas laa nak layan karenah orang yang ada masalah jiwa nih . malas nak heboh sana sini but its true sayang ! kaw memang dengki dgn life org lain :) asal erk ? kaw salah then aku yg kena ? batang hidung aku jugak yg kaw tuju . haishh haishh haishhh ! xbaik taw ada hati busuk sampah lagi hina tuu ? tetts tetts tetts . AA xnk cakap byk . kang macam2 perkataan yang kurang enak didengar akan keluar . so duduk jaoh-jaoh . buat hal sendiri . tutup mulut , tutup telinga . then awak nak KUTUK , KUTUK laa awak . :) saya da x peduli sebab apa ? sebab saya xbersalah dan memang xbersalah :D . memang mainan dunia kann . da biasa da . kebanyakkan ORANG BAIK nih selalu difitnah dan dihina . WAAA BAIK KE PERSOALANNYA ? baikk laa jugak berbanding kaw ? kann ? AA diam pon bersebab . kalau AA bukak mulut . habis laa perang berlaku . x gempar bumi pulak kann nanti . so kaw buat laa apa yang kaw nak . janji jgn MELEBIHI BATAS ! n AA selalu ingat pesan USTAZ AA  :

" biar orang buat kat kita , kutuk kita , hina kita seteruk-teruknya . kita diam jea . jangan buat apa apa . jangan balas perbuatan mereka dengan kekerasaan . tapi balas perbuatan mereka DENGAN SENYUMAN :) if kekerasan berlawan kekerasan . sampai bila pon masalah xkan selesai . kita ada ALLAH , ALLAH selalu lindung orang2 yang xbersalah . dan yang pasti kebenaran akan menang satu hari nanti . dan hukuman tetap ada untuk orang-orang yang berhati busuk dan dengki sesama umat "

OKEY da paham kenapa AA banyak berdiam ?? haha so wahai kawan . biar orang hina kita . buat kita dan sebagainya , but kita jangan HINA org tuu balik . KITA SENYUM JEA :) kann manis tuu ! haha . okey bye ^^

TTYL *

No comments:

Post a Comment