FOLLOWER !

ketiak dan badan anda busuk . xperasan ke ? -,-



ppphhhtttt :) sensitif sikit aku nk tulis psl benda nih ? ayoo . payah payah . masalah masalah . apa nk jadi nih xreti nk mandi ke apa ? kalau xmandi pon pakai laa deodarant or what -,- kan murni sikit bau tuu nanti . act dalam byk kawan-kawan n couple2 aku , kaw sorang jea yang aku kenal yang ada bau badan n ketiak yg  SUBHAN'ALLAH !! xterkata !! tengikkk !! sadiss kann ? haha sorrylahh sayang aku bukak pekung kaw . but xsalahkan sbb kaw pon bukak pekung aku jugak . xgitu ? so adil laa kan ? kaw kan suka kutuk org but XSEDAR KEBURUKKAN DIRI SENDIRI ! tiap kali aku keluar jea dgn kau ., makkaii nak gelap dunia aku . selamat xfitam . nak jea aku bersuara but nk jaga hati kan . so xjadi laa nak bersuara diamkan jea . but kaw  memang jenis yg xsedar kot . biarlah aku sedarkan kaw yea . wahai ****** ****** !  mandi yea setiap hari . kalau xde air pon kat rumah  . xmampu nk bayar bil kan ?? so sungai kan banyak :D mandi jela kat situ . sesuai laa tempat tuu untuk kaw . kann ? muahhh :D

TTYL <3

1 comment:

  1. ahaha prempuan mana tu AA ? hayya! buat maluu jea maa :) muka cantik , ketiak tengik eah ? ahaha :D

    ReplyDelete