FOLLOWER !

kangennnnnnnyaaaa(rindu)



kelenjar apa yang tak stabil sangat ni ? takpaham hakuh ! tension hakuh ! stress kitewwww ! venci lerrrr ~ bahasa apa ni ? *ENDAHKANNNNNN* hahahaha alamakk ! rindu kat dia ! serious rindu dia sangat2 ! yela i admit my relation dia dgn i  just a *friend* now ! F to the R to the I to the E to the N to the D ! FRIEND ! faham ? tapi aku suka kalau hubungan aku terus macam ni . tak bergaduh , tak bertekak , tak bercakar *ehhh! kan even kawan but still sayang each other ? sayang ke ? aku je yg sayang kot , belah dia ? I DNT KNOW :) maybe sayang . well EGO ! semuanya nak sorok , taknak kalah pulak tu , biasa lah tu , perkara biasa . ecehhh ! tapi aku bukan jenis yang ego melambung , kalau aku rindu , aku akan cakap , aku takboleh simpan , sebab aku jenis manusia mempunyai hati yang soft jugak lerr jahhhh ! soft luar dan dalam . cemana tu ? cemtu lah! haiyoooooo . sebenarnya takde keje sesaje lah nak repdate blog , seminggu busy , seminggu takde masa , seminggu kalah mak datin pergi poco-poco . well orang dah masuk study katanya ! KATANYAA ! hmmmmm but whatever i do pon i'm still miss **** ! dnt know why :'( seriously oh and kekadang ada jugak macam terasa alpa sebentar dalam pelajaran sebab rindu punya pasal ! abis tu acanooo ? duduk jauh sangat , kalau dekat dah lama aku cari dia peluk dia kuat-kuat ? peluk kuat-kuat or erat-erat ? nenek kau ! main peluk-peluk pulak , islam kan ? tahu halal haram kan ? hahahahahhahahaha ! mana boleh semua tu , paling kedaung pon jumpa dia ajak minum coffee kat starbuck je ! cettts ~ hihihihi . tapi kan lately ni dia always care bout me even you tak perasan maybe , maybe lah ! kalau perasan tu alhamdulilah , always wish goodnight or whatsoeverrr ~tapi aku rasa bangga lah , eh bukan bangga , menghargai :) yelaaaa bangun2 je ada orang wish "MORNING" kat kita , time lunch ada orang msg " SELAMAT MAKAN " , malam pulak ada wish "GOODNIGHT LAPYOU PENUH MAKNA" overrrr kau ! hahaha tapi aku suka benda benda tu . serious rasa dihargai dan disayangi even kawan kawan yang wish pon aku hargai . tu lah takbanyak dan susah nak cari kawan dan kekasih yang alert pasal benda benda ni ? seeeeeeeeeeeee ? kau nampak tak aku jenis yang cerewet ? kaedahnya kau kena alert :) tht its ~ simple and easy kan ? hmmm apa lagi aku nak cakap ? rasa nya takde kot ! ohhh kejap ! lagi satu . dengarlah lagu velog kita ni . by forteen . omey kan ? best kan ? i repeat repeat again n again . REPEAT AGAIN ? bukan makna lebih kurang sama ke ? "OhMyENGLISHHHHHH" hahaha bedal ~ enjoy salam byebye

No comments:

Post a Comment