FOLLOWER !

suratan atau kebetulan ?

pernah ke korang terfikir yang korang akan jatuh cinta pada hari apa? pukul berapa ? zaman bila ? bulan apa ? umur berapa ? and blah blah blah?

yess! aku dah tahu jawapan korang! mestilah "tidak!" . Ke ada yang mempunyai ilmu yang boleh tilik masa depan ? oh merepek! takmungkin! kau ingat kau doraemon? punya pocket ajaib yang boleh keluarkan benda-benda merepek? kemonnnnnnnn!!! nonsense right? okay lets i share with you'all bout apa yang berlaku sejak beberapa hari yang lepas ! ohhh cop cop cop , i dnt think so berapa hari yang lepas but maybe berapa bulan lepas !

seriously i dnt know how to describe my feeling right now , yesss i'm confius , chingggggggggggggg!!! not confius yang bengkok tu lah nyah! maksud mak katsini perasaan mak bercampur baur , ada paham? HAHAHA :D

pernah tak kau rasa sesesuatu yang secara "TIBA-TIBA" bila melihat ciptaan tuhan? mean sesuatu rasa yang lain dari yang lain? kau macam kagum gila tengok dia? pernah tak berlaku? pernah ? yesss that my problem actually ! tetiba aku pelik kenapa aku suka sangat tengok muka dia ? takkan jatuh cinta? oh hell no wayyy!!! lambat lagi . orang tua2 cakap kalau nak menggatal bercinta kena kumpul duit banyak2 then bina kerjaya yang kukuh baru layak nak pinang anak orang kalau tak ?????? azab hidup kau! nak kasi anak orang makan pokok bunga ? minum air paip? sebab itulah kalau aku nak bercinta yang "SERIOUS" mesti kena fikir berkali-kali , itu yang serious , kalau yang takserious tu banyak kali berlaku .. oppssss :p

okay aku kalau xmerepek memang taksah ! macam aku cakapkan tadi , aku keliru dengan perasaan aku , ke ini dipanggil "miracle" ? gitttuuwwwwwwwwww !!

tapi aku takot kalau benda tu betul sebab aku berusaha menidakkan . no no no no! takboleh berlaku . but orang selalu cakap " kalau dah jodoh,kau kahwin 10kali pon kau akan kahwin jugak dengan dia?" like seriously ??????? pitam* overthinking*


tapi yang selamatnya aku pernah ternampak dia just sekali je but till now aku ingat muka dia . bhahahahaha cinta pandang pertama? ohmungkin lambat lagi! :p kbai



No comments:

Post a Comment