FOLLOWER !

love ? perlukahh ?

semalam dok pulun buku sejarah , huhh kusut jugak laa aku dok membaca fakta2 sejarah yg terkandung dlm buku teks tuu , teettt tetibe si F msg aku , nk tahu apa dia msg , jom lihat dibawahh :

F    : you , buat apa ??
me :  xde buatpe , tgh stdy , knpe ?
F    : xde pape pon , just rndu kat you . hm missyou .
me :  haha kan , u sht ?
F :    xbpe sht laa , i asyik ingat you , hm i pening , u sht ?
me : apa ahh , i xsht jugak , dua hari da batuk , flu n apa2 jela , u okey tak ?
F :   serius i xsht , i rndu kat you laahhh !!
me : u nih kenapa ? grr . !
F :  you , act i nak couple ngan you laa , first time kita jumpa i da suka sgt dkt you , u baik , u xmcm org  lain  u xmcm lelaki yg i kenal sebelom nih !
me : arhh ? apa nih ?? u tahu kn i xsuka da nk couple2 nih ?
F : i tahu ! i tahu kisah u sebelom2 nih , tapi i janji i xakan jadi mcm ex2 you yang lain , i akan sayang u jea , i akan cinta u jea sampai akhir hayat i , hm
me : sorry you , i xfikir lagi hal2 mcm nih , nnti u msg i , i bz , bye . !
F : kayy , but i mmg nk sgt couple ngn you , u tcare taw , bye . ! loveyou !!


grr ~ 
asal ngn dia nih ? jenuhh aku nk pikir laa , hm da laa , aku da xmngkin nk couple2 nih , buang masa jea doh , kaw tabur laa berapa banyak janji pon ,  aku tetap xakan percaya , manusia semua sama jela ! da dpt apa yang dia nk , then  campak  mcm sampah  . bagos sangat !! yeahh . !! semua tuu bkn aku nk main cakap jea kayy , but pengalaman lepas yang mengajar aku ! setakat cinta monyet , kenal dkt FACEBOOK jea , xkemana pon semua tuu , kaw beri beribu janji pon " i cinta u sorang jea , i akan sayang u sampai hujung nyawa i , hingga nafas terakhir i " taik weyhh !!  propa lebihh ! haram jadah doe semua tuhh . alih2 break , ! benci sesama sendiri . ! nk mcm tuu ?? better kawan jea , !! xpayah nk kusut2 kepala !!

wahai F , i sayang you sebagai kawan rapat i , yess you mmg baik dgn i , but if u nk ckp psl couple nih , i xberminat nk layan sgt , huhh sorry laa kayy , better kita berkawan jea :))
          

No comments:

Post a Comment