FOLLOWER !

chooiiii !!

haha mari berdansa , ! huhu sangat bosan laa today , hujan pulekk !!! sejuksejuk ! huhu tapi sesejuk2 nih ada berita yang memanaskan badan aku nih , hishh boleh naik darah laa dibuatnya . Dapat laa info dari seorang makhluk tuhan nih suruh bkk satu blog si S***** *H**** !! huhu giler weyhh blog dia . dok mencarut pasal keburukkan orang jea kejenya , haha kalau carut tuu bertapis xpelaa jugak , nih dok mencarut siap letak lagi pic2 manusia yang xbersalah yg dia dok carut tuu , termasuk laa pic aku pon terlibat sama , huhh panas babe dia carut , mendidih darah aku bila baca , huhh ada kea dia ckp aku nih " perosak bangsa sendiri , playboy sana sini , nak couple dgn budak2 hot jea . yg buruk nih xnk dilayan , pic kt fb nk edit jea , kt luar haramm , muka "yang adoo " sedih . huhh yg paling baran sekali aku bace , dia boleh ckp " lelaki xsesuai doe nk mekap2 segala bagai nih , letak foundation tebal2 mcm opera china , nk kemana ? kepintu neraka ? " wooo !! ayat kaw , mmg agak keterlaluan laa kan . wooiii vavi !! aku kacau hidup kaw kea pondan ! xkan ! so xpayah nak sebuk hal orang , aku nk couple dgn sape , aku nk buatpe , aku nk pakai makeup beribu lapis sekali pon , apa masalah kaw ?? mak kaw jeles tgk muka aku pakai makeup ? loserrr !!! nk gaduh xpayah dlm blog yea , face to face jea weeyyhh . nk tgk jugak muka kaw daa cukup cantik kea sampai nk kutuk2 orang nih . kea muka kaw pon " yang adoo " jugak ? mcm biskut kering cicah milo ? grr sumpah xpuas hati dgn kaw doe . nak jea aku pijak kepala kaw sampai lumat ! kepada mereka yg da terkena jugak dgn sekor betina yg bernama S***** *H*** nih , jom ramai2 serbu dia doe . biar dia rasa sikit ! langit tinggi kea rendah , jangan sampai kitaorg buat kaw terduduk xboleh berdiri nanti ! haha . dunia dunia !! macam macam drama dia nk buat  -,-"

p/s : dia da delete blog dia , so xboleh laa nk tunjuk ! penakut laa tuu -,-". !

No comments:

Post a Comment