FOLLOWER !

OMG !!

cantik kan pic atas nih ? haha perasan :P . hee jap aku nk story kt korang . time dok khusyuk aku tgh mengedit pic kt atas nih tetiba dpt sms dri someone :

" afiq bukak fb sekarang , bukak fb dia cpt ,. cpt tgk "

dgn kelam kabut teros on kan facebook . hee cari laa si fb bdk tuu -,-" act malas nk bkk fb bdk tuu , kan hanjeng lebih ! choii !! hishh tgok tgok . goshhh !!! seriously aku xpercaya apa yg aku lihat , aku baca satu demi satu ., hmm xterkata ! kaku lidah sebentar ! grr sumpahh  aku xpercaya , finally apa yg aku takotkan dr dulu daa terjadi  , now kaw nk ckp apa ?? aku da tahu semuanya ?? bukti dpn mata aku daaa ??? apa lagi kw nk ckp ??? arhh ?? yeahh dulu mmg rmai cte keburukkan kaw , evryday dorangg IM aku ckp mcm2 psl kaw , aku buat bodoe jea , coz mls aku nk layan if xde bukti , now da ada bukti dpn mata ?? percaya atau tak aku terpakse laa percaya . aku sedih dgn sikap kaw doe . sedarlaa wahai manusia ~

TTYL !

No comments:

Post a Comment