FOLLOWER !

bangkit semula !

grr . sangat penat today . kesana kesitu kesinun ! haha ingat nak beli beg kat bb , cari punya cari , dari tingkat bawah kea tingkat atas , fuhhh turun then naik balek  , haha penat dongg . ! finally jumpe jugak beg kesukaan aku , awww <3 . puas hati jugak laa dok pulun satu bb tuu kn , jumpe jugak ape yg aku cari . haha duet dlm poket byk lagi nih then g laa cari kasut . lalalala tetibe tersentap tgk satu kasut tuu . !! wowwww . !! aku nak kasut tuuu . cantik !! haha tapi sayang . hmm harga dia pon agak mahal laa kan . xpe laa . next time aku dtg blek aku beli kaw yea kasut !! haha . then kelam kabut pergi pavilion pulak , haha ada date with ***** . ! tetts why star jea ?? bialaa rahsia yea . belom sampai waktu aku nk bgtahu kt korang . first time jmpe dia pon da mcm bertahun kenal .perangai dia . perhh masuk air giler . umur jea harap tua kan . tua kea ?? xla tua sangat . hee haha agak laa . tapi perangai mcm budak2 . aku suka aku suka . haha kan . today sgt happy laa bagi aku , aku da malas nk pikir masa lalu . nnti tension jea . baik bukak buku diari baru then teruskan hidup dengan kesenyuman !! haha betol ?? haha perkara yang telah berlaku dulu cuma akan menjadi sejarah , sejarah akan tetap menjadi sejarah yg tak mungkin terhapus tapi aku akan cuba untuk melupakanya :)))

TTYL . :P

No comments:

Post a Comment