FOLLOWER !

MENGHARAP CINTA ?

aku bingung , teramat bingung , terlalulahh bingung . adakah hidup aku nih nak MENGHARAPKAN cinta jea ? MENGHARAP ? perkataan yang penuh dengan rasa kesakitkan !! dulu aku da pernah MENGHARAPKAN cinta A , tapi akhirnya A buat aku mcm nih ?? A buang aku ! dan sekarang perasaan MENGHARAP CINTA itu kembali dalam diri aku lagi !! adakah aku  YANG XPERNAH RASA SERIK ? tapi hal semakin rumit apabila AKU MENGHARAPKAN CINTA PADA ORG YANG SUDAH BERPUNYA ! OHMY JIMMY CHOO ! why benda nih boleh jadi SERUMIT nih ?? KENAPA ?? kaw nak cakap kenapa aku UPDATE BENDA YANG SAMA JEA DLM BLOG AKU NIH ?? SEBAB SETIAP HARI AKU INGATKAN DIA !!! OTAK AKU NIH ASYIK2 INGATKAN DIA ! GRR

dulu xlaa perasaan nih muncul , dulu aku takot sangat nak tegor dia . yela dia kat HOTSTUFF ! mana layak nk berkawan dgn aku , n one day aku tekadd aku nk tegor dia , sampailaa dia da jadi KAWAN aku sekarang !! tuu ahh tuu selalu org cakap "XKENAL MAKA XCINTA" kan ? hmm tapi mungkin perasaan cinta tuu cuma pada aku jea ! cuma aku yang perasaan lebih !! aku tahu aku da MULA JATUH CINTA PADA DIA !! dia sudah berpunya !! aku tekad lagi sekali ingin lupakan dia ! 3 4 hari jugak laa aku xtegor dia .  makin aku nak lupakan dia makin kuat aku ingat pada dia . aku rindu dia , rindu sangat pada dia !! salah kea AKU JATUH CINTA ?? hmm sekarang aku happy sikit maybe dia da PERASAN YANG AKU SUKAKAN DIA , tapi aku xnak letak apa-apa harapan , aku xnak cmmnt lebih2 . nanti lain pulak jadi ! aku bukan jenis yang suka MENGHANCURKAN RELATION org , aku bukan macam tuu , hmm

aku harap satu jea . ! harapkan HIKMAH DISEBALIK APA YANG BERLAKU NIH ! ! AKU MENANTI ITU :)

p/s : kalau kaw baca . aku nk kaw tahu satu jea . yess mmg "AKU SUKAKAN KAW" tapi mungkin aku akan cuba hilangkan perasaan ini jika masalah ini menjadi BERTAMBAH RUMIT !

No comments:

Post a Comment