FOLLOWER !

korean drama buat aku menangis :"(

aku sebenarnya xdelah taksub or obses sangat dgn korean drama , film or whatsoever sekalipun . so so je mcm tu . kalau boleh masuk , masuk je . kalau tak . waasalamm jela jawabnya . haha nak cerita ptg td pergi carefour . then terus masok kedai dvd nih . cari cari dvd baru . ingat nak beli latest movie ke apa . tetibe abang datang " wehh beli cerita korea laa " -,-" blurppp aku terus ikotkan je . so cari laa dvd korea . berpuluh puluh jugak laa ada dvd korea kat situ and cari punya cari aku terjumpa satu dvd nih . tajuk dia " POSTMAN TO HEAVEN "

nih cover dvd tu . kalau nak pergi laa cari ye :)

first aku layan jela . tengok punya tengok . boleh tahan jugak laa this story . buat aku meleleh airmata di ending cerita nih . meleleh hokay . hebat tak ? haha . sinopsis cerita nih bout seorang lelaki yg dihantar kedunia untuk mengambil surat2 untuk dihantar kesyurga . xsemua org boleh nampak lelaki tuu sebab lelaki tuu ROH or MALAIKAT something like that laa . then dia terjumpa seorang perempuan nih . blah blah blah sampai dorang jatuh cinta ., biasalah malaikat dgn manusia mana boleh bersatu kan . so nak tahu apa ending dia ? belilah di kedai dvd berdekatan rumah anda :) hahahaha . XOXO ! tatatata




hero & heroin dia comel kan <3 


No comments:

Post a Comment