FOLLOWER !

tuhan sentiasa tolong aku , aku tahu itu :")

semalam last day aku spm :) MERDEKA da , besar da , matang da , fikiran pon kena la macam orang dewasa da kan ? xboleh la nak terkinja-kinja macam budak2 ? hewhew but risau je nih tgh waitingg waitingg waitingg my result spm ? soprnano otak aku bergetar pikir pasal result pulak . so now my tugas is berdoa banyak2 dekat ALLAH SWT supaya berikan result yg tebaik untuk aku . amin ! and semalam abis je kertas memang xtipu aku rasa sedih . sedih bukan sebab apa . sedih sebab aku terharu aku da bebas dari sekolah tuh , sekolah yg banyak berikan aku kenangan pahit . yeah kenangan pahit . mesti korang pelik kenapa aku ckp mcm tuh . if xtahu cerita , baca entry yg lepas lepas aku ada update bout that . tapi aku tahu . orang yang tabah selalu allah bantu kita kan ? aku bersyukur sejak pelbagai dugaan menimpa . aku redha . result aku strt aku form 4 semua okay . carta no 1   dalam kelas . x no 1 , turun no 2 then no 1 balik . alhamdulilah :) aku tahu seberat mana ujian yg aku tempuh pasti ada hikmah kan ? pasti . dan aku harap result spm aku more better la . doakan aku . even haritu lagi 3hari spm tetibe my uncle meninggal dunia . lagi menyedihkan aku . dengan nak baca buku , dengan bersedih lagi . otak pon celaru . so xberapa dpt focus pd stdy time last minute nak exam . risau aku . tapi papa ada pesan " SEKARANG HARI DIA , HARI KITA KITA XTAHU BILA , SO SEKARANG NIH LA KITA BUAT AMAL JARIAH , ALLAH AKAN BANTU AFFIQ NANTI MASA EXAM , JANGAN RISAU " . lega aku dengar perkataan2 tu . so so so , tggu jela bulan 3 nih . result coming !! bye ;)

2 comments: