FOLLOWER !

hasratku tunaikanlah +__+



GF ? what mean of GF ? girlfriend ?? or GAYFRIEND ?? LOL . maksud gf yg i maksudkan is girlfriend . kawan perempuan . not kawan la i rasa . special girlfriend(SG) something like that . da lama rasanya i xcouple dgn girl . since i form 4 kot . why ? entahlah maybe da banyak kali dikecewakan ? so after i break dgn gf i dulu , i terus xrasa pape dah macam xde perasaan . skandal skandal skandal je berlambak . ! so boring kalau life macam ni terus-terusan . if kekadang aku keluar pergi mana-mana . ehh kejap aku kejap i apa nih ? haha usah difikirin . sambung balik cerita , then ternampak pasangan couple kat luar sana . tipulah kalau xrasa jelous sikit . sikit jela . macam sweet2 je dorang kan ? kita kat sini jalan sorang-sorang . macam mana xjelous . yang paling menyentuh hati aku , masa aku naik train lrt . yee aku naik train ye . xmampu ada kereta sendiri . hahaha n masa tuh laa ternampak pasangan yang da berabad usianya , sangat romantik . even tua still gegam erat tangan each other . kau boleh bayangkan ? betapa sweetnya dorang ? xsweet kau cakap ? kau memang takde perasaan . hmm kan bagus kalau aku ada gf yg sentiasa di samping aku , care pasal aku , suka duka bersama , hmm bestnyaaaaa +________+ nak nangis rasa ! *cecepat amik tisu lap airmata* HAHA but kalau bolehlah if oneday aku terbuka hati n jumpa someone yg aku rasa memang jodoh aku . seriously aku ajak kawin terus . and for sure lah masa tuh taraf ekonomi aku da kukuh . rumah ada , kereta ada , pekerjaan tetap , so nak tanggung anak orang zahir dan batin bolehlah tunaikan . kan ? kalau setakat batin semua org boleh kasi ! MAK AIIII MENCARUT ! miahahaha . dan aku berharap aku akan bertemu dgn si dia , si diaaaaaaaa ?? tapi siapaaaa ??? *TIDUR BYE ^^

No comments:

Post a Comment