FOLLOWER !

DENGKI !



TIGA KALI ! tiga kali ! apa kaitan dengan tiga kali ? Nak tahu apa ? okay aku cerita sekarang ! yess aku xpernah cerita dekat kau detail pasal kisah silam aku ! even aku sayang kau sangat tapi aku xboleh cerita semua . aku taknak luka yang pernah berparut dulu berdarah balik ! aku dah  penat nak tempuh pasal benda ni . kalau aku ada any relationship dgn orang yang aku sayang je mesti banyak halangan ? kenapa ? kenapa ? kenapa orang dengki tengok kebahagian aku ? cukup orang fitnah aku cakap aku macam-macam sampai relation aku dulu berakhir macam GANTUNG TAK BERTALI ? ditinggalkan macam tu je ! macam sampah ! tanpa khabar berita , tanpa sebab , tanpa semuanya ?? kau tahu apa aku rasa ? kau nak tahu ? sakit sangat kau tahu ! apa guna aku sayang orang tu sebelum ni ? apa guna ? last2 aku kena game ! kena tinggal macam tu je ! berapa lama aku amik masa nak bangkit ? 8bulan ! dah nak dekat setahun ! cukuplah hati ni orang buat macam tepung ! diuli-uli sesuka hati ! aku takut hati aku tertutup serapat-rapatnya balik ! kalau benda tu berlaku balik . ! serious aku takkan percayakan orang ! aku akan tinggalkan semua ni ! dan aku akan pergi jauh dari sini ! cukup aku melayan kerenah propa kawan2 sekeliling . yang depan cakap baik tapi belakang nak hancurkan hidup aku dan hubungan aku ! maafkan aku kalau aku takkuat ! aku cuma manusia biasa jela ! tercucuk sikit tetap terasa sakit ! fikir lah sendiri ! yess sebabkan pengalaman dulu jugaklah aku cepat jadi sensitif , fobia dan paranoid ! cepat fikir yang bukan bukan , negatif dan aku mudah menangis ! sebab fobia dululah sampai sekarang aku jadi cepat sensitif ! aku cepat terasa dgn orang , aku cepat cemburu . sebab aku takot . aku takot kehilangan dia ! aku takot apa yang berlaku dulu akan terjadi balik , cukuplah 3kali aku merana . takkan kali keempat pon aku harus menderita ? aku dah taklarat kadang-kadang . tapi aku terpaksa kuatkan hati , tapi jangan berharap tinggi kalau aku boleh bertahan selama-lamanya . ! aku cuma manusia !
TTYL . AA

No comments:

Post a Comment