FOLLOWER !

DIA NYAWAKU :)



Dua Tiga hari kemarin termasuk hari ni aku taktahu kenapa macam macam berlaku .. sampai nak retak jugaklah hubungan aku dengan dia . sebenarnya masalah taklah sebesar mana pon . tapi kita manusia biasa . kalau tercubit sikit , dua dua terasa . kalau tergigit sikit . dua dua yang sakit . biasalah hubungan mana yang xbergolak kan ? sedangkan yang dah kahwin 10tahun pon tetap ada masalah . inikan pula hubungan aku dengan dia . but aku sebenarnya memang sangat menyesal apa yg aku buat dekat dia . yela . aku ni kalau nk dikatakan kuat cemburu . yeeesssss ! AKU MEMANG KUAT CEMBURU ! itu hakikat sebenar . tapi cemburu cemburu aku.hati aku cuma ada dia ! dia seorang ! dan tadi masa kitaorang skype . ada jugak berlaku salah faham . memang aku tak salahkan dia . mungkin mood aku yang takstabil hari ni . biasalah hormon kejap stabil kejap tak ! haishhh and aku ada terasa dengan "PERKATAAN" yang si dia tulis then aku macam marah2 . tapi semua tu xsengaja ! serious taksengaja ! aku tengok dia dok belek-belek ipad dia ! aku apa lagi .... terus tulis macam ni ..





aku tertulis ayat kat atas tu tanpa sengaja ! then tetibe dia tunjuk apa yang dia belek2 kat ipad tu . seriously aku terkejut . taktahu dah nak cakap apa . maybe aku malu atau aku yang salah . Dia TUNJUK GAMBAR AKU SATU PERSATU YANG ADA DALAM IPAD DIA . Maigodd ! terus menangis k tengok semua tuu . maafkan sayang b . then dia reply :




Terus airmata ni takberhenti-henti keluar k . serious sedih , terharu , gembira . semua bercampur - campur . taktahu dah nak kata apa . satu perkataan pon xterkeluar dekat mulut . B ! maafkan sayang k . sayang banyak buat salah kat b . sayang banyak salah faham dengan b . maafkan sayang :( . iloveyou N !


INI JANJI KAMI :) ILOVEYOU





No comments:

Post a Comment