FOLLOWER !

XOXO



hey hey hey ! assalamualaikum dan salam sejahtera *jawab salam cepat* lol , alang-alang laptop tersadai dekat sebelah aku , better aku update somethng , yela takkan nak update guna blackberry , memang jenuh cari aku nak menaip dgn penuh kasih sayang kat situ kan . hmmm mati kutu taktahu nak share apa tapi ada macam tersekat area2 tengah2 rongga tulang jadah aku ni nak meluahkan sesuatu , apakah dia ? siapakah dia ? mengapakah dia ? kan dah penuh dengan soalan ! hmmmm hmmmm hmmmm ! what wrong with you affiq ? "hmm hmmm hmmm" je lebih ? kau nak kena sepak dgn aku ? okayfine aku cerita benda sebenar , 2hari lepas adalah makhluk tuhan hamba allah ni tanya aku " you taknak ajak N""" datang rumah ke ? hari pertama puasa ajaklah dia datang rumah" <--------- terkedu k , terkedu plus terkelu urat-urat lidah aku nak jawab soalan itu ! mama ! you know what , your son ni dah breakoff dgn N tu ? you lupa ? ke I takbagitahu ? HOGOSHH ! I yang lupa nak bagitahu , maybe malas nak bagitahu , berdiam lebih baik ? ghituwwwwwwww ~ tapi you tahu-tahu jela , hati i nih macam air , lembut semacam ! kapas pon kalah! and a couple week ago , baru dapat tahu dia dah ada "someone new" ! what ? terlalu cepat ? but jodoh kan , kita takrancang , dia yang rancang , kau nak tahu apa perasaan aku time aku tahu semua benda tu ? aku diam je doe , diam dan blur* sebab apa ? otak aku tetibe tersangkut takboleh fikir apa-apa , amik phone kat sebelah then aku tengok wallpaper phone " gambar dia still ada lagi dekat wallpaper ni " terus nangis* kejadah nak menangis! serious doe sangat sedih k even aku takde apa apa dengan dia lagi ! takde apa apa !! kenapa perlu nangis ? soalan apa kau kasi kat aku ni ? perlu ke aku nak jawab ?? takkan ?? kalau aku taksayang dia lagi aku takkan nangis lah ! and semalam , tetibe msg dia ajak dia skype ! aku taktahu apa kebodohnya aku boleh ajak dia skype but thnk god ! dia tunaikan permintaan aku , on skype then video call ! OMJAYY ! its like "bermimpi" bila aku dapat tengok muka dia , aku rindu muka tu , aku rindu gelak itu , aku rindu semuanyaaaaaaa ! even just 30minutes but i'm happy ! daripada takdapat skype langsung , 30min dah kira lama dah tu uollssss ! kau jeles kan ? sudahhhhhhhh! LOL ! aku taktahu nak cakap apa lagi , but aku doakan kau bahagia jela , even aku sayang kau , takmungkin benda tu boleh ulang balik , takmungkin dan takmungkin ! kenangan tetap menjadi kenangan dan sejarah tetap menjadi sejarah ! goodnight fellessss ~

No comments:

Post a Comment