FOLLOWER !

zzzzzzzzzzz ....

Nak cakap aku ni dungu , taklah dungu tapi dah kenapa pagi2 buta teringin nak buat coffee terbuat milo ? teringin nak makan roti termakan kuih ? eh dah kenapa ? okay bukan topik ni yang aku nak tulis sebenarnya . kweng kweng kweng ..

Dah lama aku tinggalkan istana azimat aku ni kan ? Istana azimat tu apa ?? sah sah lah blog aku ni haa . biasalah busy je . busy sangat ke ? propa je lebih , act takde masa nak bukak blog a.k.a malas nak bukak. sebab ? non sebab !!! hahaha . GELAK JE TAHU!!. haish . yela kang aku update itu ini setiap hari kang cakap aku ni syok sendiri , bukan orang nak baca pon , #YEKE ? tapi kalau takde orang baca , kenapa ada je manusia manusia ciptaan ilahi INBOX tanya aku " bila nak update blog? " , " blog awak bestlah " , " saya selalu baca blog awak, nice! " dan "saya suka blog awak sangat sangat" okay yang ayat last tu propaganza semata-mata , aku yang syok sendiri #EH .

entry kali ni aku taknak tulis apa apa lagi , just nak singgah je menulis , tapi insyaallah , esk aku akan start blogging balik , nantikan ! BAIBAI :)



No comments:

Post a Comment