FOLLOWER !

cinta itu indah






awak , apa yang melekat kat baju awak tu ?"

aku tengok minah ni kalut semacam bagaikan kena kejar hantu . sampai takperasan ada orang lekat "note" kat baju dia . aku pon apa lagi cabut "note" tu . then minah tu boleh rampas note tu . main kasaqqq !


"AWAK NI COMELLAH . SAYA SUKA TENGOK AWAK"

eeeee nak muntah aku baca note tu . minah sebelah aku ni sengeh-sengeh . apahal entah . takpun dah syok dekat secret admire yang entah wujud entah tidak tu .

" Woi mangkuk , jangan nak feeling lebih sangat eh ? kau buang jela angan kau tu , entah siapa2 yang nak kenakan kau , kau pulak dok tangkap feeling"

aiseymennn!! minah ni dengar tak aku cakap !! buat dunno je!

" kalau aku dapat tahulah siapa disebalik "note" ni , confirm aku nak kahwin dengan dia " minah tu bersuara




Tetiba aku teringat zaman sekolah yang dah lama berlalu , huh kenapa ingat balik ? aku masih ingat lagi minah tu , walaupun dah lama takjumpa .. mana kau sekarang agaknya eh ? mesti makin lawa kan ? teringat lagi masa kau dapat tahu siapa orang yang letak "note" kat kau !! terkejut beruk katanya .  taksangka ? maybe lah . sebab yang hantar note tu sebenarnya "AKU" ! hahahaha

taktik klise yang aku guna untuk ngorat perempuan . itu dululah . zaman budak budak . kalaulah masa tu kita takberpisah . saya rasa saya takmacam ni . saya rasa saya takkan seteruk ni ?hahaha okay takperlu nak KLMJ(KenanganLaluMengusikJiwa) sangat kat sini ! pape pon ! saya rindu awak . saje nak update , tadi ada jugak godek2 album sekolah , nampak gambar awak , tu yg tertiba rindu ! EH . okaybai

No comments:

Post a Comment