FOLLOWER !

my sister !

Assalamualaikum pembuka kata . Hai dunia !!! boleh macam tu? argh rindu betul dekat belog kita ni . muah sikit ! zzzzz . korang mesti ada kakak kan ? korang mesti sayang dorang kan ? sayang gila gila kan ? sebab apa ? sebab boleh share everything dekat kakak kan ? well memang dah jadi lumrah kehidupan mungkin yang perempuan ni lebih memahami daripada lelaki . kalau kau takcaya , cuba kau luahkan problem kau atau masalah cinta kau dekat lelaki . apa reaksi dia ? maybe dia akan jawab " kau ni jiwang la doe" takpun " lain kali takpayah bercinta kalau taktahu nak bercinta " ! Rasa rasa cukup syarat tak aku nak lempang orang macam tu ? EH terganas pulak ! hahaha

okay senanya aku bukannya orang yang beruntung sebab aku takde kakak kandung , teringin jugak nak ada kakak tapi dah ketentunya dah takde nak buat acane ! tapi aku bersyukur aku ditemukan orang seorang perempuan yang bernama SHAQEERAH ASYIQEEN ! sedap kan nama dia ? hewhew .dia mungkin layak untuk jadi kakak aku sebab ciri-ciri dia banyak yang aku suka yang ada dalam diri dia . even bukan kakak yang sedarah dan sedaging tapi kakak sesama saudara dalam islam . walaupunnnnnn !!! sebenarnya dah boleh dikatakan setahun la kitaorang kenal . setahun je ? lama ke tu ? bagi aku walaupun setahun tapi hubungan kami rapat macam sejak lahir dah kenal . boleh gitu ? saje nak amik hati . kikikikiki . mungkin kitaorang rapat disebabkan perangai yang sangat kontra antara kami . mana taknya . perangai dia sebijik macam jantan , perangai aku sebijik macam perempuan . bukan pondan ye . maksudnya lebih pada sifat baik dan lemah lembut . pfhttttt puji diri sendiri ..

kak ! aku saje je hupdate pasal kau . kau pernah kata kat aku " kalau kita hargai orang yang kita sayang , kita kena tunjuk cara kita hargai orang yang kita sayang tu dekat dia " tapi aku bukanlah macam tu . selalunya kalau aku sayang orang tu , aku taktunjuk , sebab aku taknak orang lain rampas kau dari aku . kadang2 kau pon tahu yang aku jeles orang panggil kau kakak ! kan ? hahahaha tapi aku tetap sayang kau ! MUAHH <3

ni antara gambar2 aku bersama dia :


2012











2013


 Me & Qeerah Asyh


Semoga hubungan kita takkan pernah terputus sampai bila bila ye ? muah muah ! HAHAHA :D

P/S : Kalau nak nombor dia , bagitahu ye. dia single . chingggggg ! :p

No comments:

Post a Comment