FOLLOWER !

Cinta yang takkesampaian atau?

Memang perit kalau kita mempertahankan cinta yang kita sendiri tahu takde arah tuju, maksud lain "cinta yang langsung takde guna dan xpatut ada " . apa bodoh sangat kalau kau dah tahu cinta tu takkan boleh , kenapa tak move on je ?? why ? you're so stupid affiq!


" jangan jadi bodoh mengenang orang yang langsung takhargai kita "

" jangan jadi bodoh memperhambakan diri dengan cinta yang entah wujud entah tidak "

" Jangan jadi bodoh korbankan perasaan sendiri untuk orang yang langsung taksuka kita "

"Jangan jadi bodoh menunggu , menanti orang yang selalu sakitkan kita "

Jangan jadi bodoh lah bodohhhhh !!! "


Hati aku selalu cakap aku BODOH , patotlah aku makin bodoh !! bodoh memperhambakan diri dengan cinta . Cinta ke kalau merana ? Cinta ke kalau langsung takpernah kenal erti kasih sayang ? Cinta ke kalau sentiasa dibaluti rasa sakit dan luka ? Cinta ke kalau setiap hari kau berendam dengan airmata ? Cinta ke semua tu ??

Aku manusia biasa tetap lemah dengan semua ni , aku mengaku aku senang jatuh cinta , aku senang sayang pada orang tapi aku sukar untuk menerima cinta . tapi bila sesuatu tahap bahawa aku dapat menerimanya , aku sukar untuk melupakan , aku sukar untuk menyakitnya , aku sukar untuk melukakannya , biar diri ini jadi galang gantinya , biar diri ini jadi mangsanya , biar diri ini yang sakit , biarkannn aku rela !!

Tapi saat aku mula dan berjaya melupakan segalanya , sekecil kuman kenangan dulu akan aku buang , bayangan pun aku takkan tengok apatah lagi hendak berpaling kebelakang semua . tap aku taksanggup itu berlaku , aku taksanggup . Tapi segalanya boleh berubah dengan sekelip mata . Walaupun aku taksanggup , aku akan cuba melupakan . aku akan cuba . insyaallah !


P/S : Sekadar luahan hati seorang hamba Allah :)

No comments:

Post a Comment