FOLLOWER !

hello bitch :)

choii ! sekor2 nk bikin masalah susah laa hidup mcm nih ! apo ahh korang nih . !! xsuke tgk org hidup tenang kea ? kea mmg perangai tuu suka menganjeng jea ? lalala ~
xperlu doe kaw nk bangga sangat canang satu duniawi nih ckp yg kaw buat benda haram jadah tuu !
bangga kea buat benda2 syaitan tuu nyahh !  haha middle finger up for you laa sayang :P
yang paling babikk sekali kaw cakap aku tergila-gila kan kaw  huh hello !! bukak mata , bukak telinga sedar diri doe . xde masa laa aku nk jatuh cinta dgn sampah masyarakat dunia mcm kaw . 
ingat aku apa  desperadoss sangat ? berlambak lagi laa kt luar sana yg lebih better dari kaw ,
lain laa mcm kaw , semua no jantan kaw nak kan  apa kess ? every night buat phone sex kea ? jual tubuh ?  opps apa ? mcm mne aku tahu semua tuu ? da mulut kaw kan suke canang mencanang nih . buat benda buruk pon kaw canang , bangga sangat kan bagi kaw buat benda-benda mcm tuu ? pelacur sangat -,-"
aku malas laa nk buruk2 kan diri kaw tuu perempuan , tapi kaw melampau doe , kaw buat cerita pasal aku semua tuu apa hal ?? arhh ? cakap aku kat luar mcm sundal ?? ohmyy sedap bahasa kaw , bape lama kaw kenal aku doe ? kaw sapa dlm hidup aku ?? before ckp org , tgk diri sendiri dulu ?? choii !! ada kea aku ganggu hidup kaw  grr susahh laa kalau ada org yg suka sgt nk minta simpati dunia nih , mcm kaw  xcukup kasih sayang kan ? tuu ahh perangai busuk mcm bangkai ! haha insaf laa yea . pape pon aku doakan laa untuk kaw supaya kaw cpt2 dapat hidayah untuk bertaubat !

boiiiii :))


No comments:

Post a Comment