FOLLOWER !

S.H.I.N.E.E


GUCCI !! AWWWWW !!
SHINEE doe . kenal tak korang ? ada yang kenal ada yg tak kan , yang xminat korea tuu sure laa xkenal . haha . sumpah aku minat giler dorang nih , style habiss laa . lagi2 tengok muka minho ! hoooohooohooo teros aku kan . heee :)
dulu xlaa minat sgt dengan korean band nih , tapi bila tengok style , terus menangkap dijiwa oww , xminat teros jadi minat ! haha yang penting setiap pagi laa jam loceng phone aku akan mendendangkan lagu "LUCIFER" memang tak laa kalau aku xbangon kan ! bangon pagi teros menari doe sampai kebilik air ! lalala~
bila nak datang malaysia buat konsert dongg ?? aku laa orang yang akan berdiri di baris depan sekali dan menjerit macam pondannn !!! wooooooooooooowww !! haha cepat2 laa datang malaysia lagi !! kalau si justin bieber tuu laaa , hampehh jea doe aku nak datang konsert dia , xhenginnn langsonngg !! baby baby baby ohh !! siot jea . hahaha :D




                                                         SHINEE : LUCIFER :)

 XOXO :)

No comments:

Post a Comment